Praha, 11. 6. 2012 – Už teď hlásí přes internet škodu na 50% klientů Evropské Cestovní Pojišťovny, s novým systémem to bude bezmála 100 %. Vše je totiž kompletně online, na poštu, telefonáty či dokonce osobní schůzky proto v klidu zapomeňte.

Přes počítač je možné hlásit všechny škody z cestovního pojištění i nových volnočasových produktů (pojištění fotoaparátů, vstupenek apod.). Jakoukoliv újmu přitom můžete oznámit už při pobytu v zahraničí. Do zbrusu nového systému lze vkládat přílohy (dokumentaci, účtenky apod.) v téměř jakémkoli formátu.

U počítače stačí absolvovat 4 jednoduché kroky a okamžitě začíná likvidace vaší pojistné události. „Pro naše klienty je to velice pohodlné, při registraci do aplikace MojeEvropská pak můžou navíc sledovat stav vyřízení škody. To u 97% proběhne do 7 pracovních dnů. S nadsázkou řečeno, po návratu z dovolené rovnou dostanete peníze,“ pochvaluje nový systém ředitelka klientských služeb Evropské Cestovní Pojišťovny Hana Axmannová. Celý proces je podle ní navíc velmi intuitivní a doplněný srozumitelnými nápovědami, před spuštěním ho ECP testovala na téměř 500 zákaznících.

Sjednání pojištění online nebo přes mobil

Evropská zjednodušila také online sjednávání pojistek, a to pro krátkodobé i celoroční pojištění. V každém ze šesti jednoduchých kroků je jasně vidět přehledná rekapitulace návrhu smlouvy, tj. kdo, kdy, kam jede a kolik ho stojí cestovní pojištění.

Vloni si klienti ECP sjednali pojištění online za více než 8,5 mil. Kč. Počet pojistek uzavřených online, stoupl téměř o čtvrtinu. „Doufáme, že letos bude nárůst ještě vyšší, při registraci do MojeEvropská, mohou klienti získat 10% slevu“, doplňuje ředitel obchodu a marketingu ECP Ondřej Rušikvas.

Pro ty, co řeší cestovní pojištění na poslední chvíli, je ideální speciální aplikace pro mobilní telefony – pomocí ní lze uzavřít cestovní pojištění dokonce ve třech krocích. „Oproti loňsku máme 120% nárůst v počtu sjednaných smluv, což je skvělé,“ hodnotí výsledek Rušikvas.

Rebranding Evropské Cestovní Pojišťovny

Od 1. října 2012 se ECP přejmenuje na ERV. Symbolicky je to v roce, kdy Evropská slaví 20 let na českém trhu. Dojde tím k ještě jasnějšímu začlenění společnosti do mateřské ERV (Europäische Reiseversicherung AG) „Mění se značka, vše ostatní ale zůstává: mezinárodní zkušenosti, perfektní servis klientům a obchodním partnerům, zkušení profesionálové se znalostí lokálního trhu i prvotřídní produkty,“ říká k rebrandingu ředitel obchodu a marketingu Ondřej Rušikvas.

Vlastimil Divoký,
manažer marketingu a komunikace


O Evropské Cestovní Pojišťovně

Evropská Cestovní Pojišťovna je součástí největší světové skupiny cestovních pojišťoven a prostřednictvím mateřské ERV patří do rodiny největší světové zajišťovny Munich Re. Toto silné mezinárodní zázemí jí umožňuje být i v České republice nositelkou světových trendů ve svém oboru. Evropská nabízí nejširší spektrum vysoce kvalitních produktů od pojištění pro individuální jednorázové cesty přes celoroční pojištění až po skupinové pojištění pracovních cest. Samozřejmostí jsou i speciální pojištění přizpůsobená zaměření cesty (lyžování, golf, rizikové sporty, cesty autem).