Celosvětová asistenční služba
Český lékař na telefonu
mil. pojištěných klientů ročně
naše vlastní asistenční služba
let po sobě oceněni jako nejlepší pojišťovna
Nonstop asistenční služby jsou jednou z největších předností našeho pojištění. Můžete zavolat prakticky kdykoliv - naši česky hovořící operátoři jsou k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a můžete se na ně obrátit v tísňových situacích během Vašeho cestování.
Máme vlastní celosvětovou asistenční službu a hustou síť síti smluvních zdravotních zařízení po celém světě. Asistenční služba Euro-Center sestává z týmu vyškolených koordinátorů, kteří Vám na telefonu poradí, a v případě potřeby Vás nasměrují do smluvního zdravotního zařízení. Nezáleží na tom, kde právě jste - naše mezinárodní síť zdravotních partnerů pokrývá téměř celý svět.
Smluvní zdravotnická zařízení osobně kontrolujeme, abychom Vám zaručili co nejvyšší kvalitu zdravotní péče.
Výhody naší asistenční služby
K dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu | |
Možnost propojení s česky hovořícím lékařem | |
Celosvětová síť smluvních zdravotních zařízení |
Kdy se obrátit na asistenční službu?
Ať už se Vám na dovolené přihodí jakákoliv situace (úraz, nemoc, ztráta či odcizení zavazadel, atd.), spojte se s naší asistenční službou. V život ohrožující situaci samozřejmě nejprve volejte sanitku, ale v ostatních případech kontaktujte asistenční službu. Kontakty na asistenční službu, stejně jako ostatní důležité údaje o Vašem pojištění naleznete na Vaší digitální kartičce, kterou Vám zašleme po sjednání pojištění.
Neváhejte se nám ozvat:
- Když potřebujete lékaře
- nelze-li zaplatit ošetření v hotovosti
- v případě hospitalizace nebo lékařského převozu
- při nehodě
- před předčasným návratem do vlasti
- při úmrtí spolucestujícího
- při ztrátě či odcizení zavazadel nebo cestovních dokladů
- v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu
Je důležité, abyste nás kontaktovali ještě před návštěvou nemocnice či lékaře. Jen tak Vás můžeme nasměrovat do našeho smluvního zdravotního zařízení a zaručit Vám kvalitní ošetření.
Služba Český lékař na telefonu
Věděli jste, že lehčí zdravotní problémy můžete vyřešit i bez návštěvy zdravotního zařízení? Ve 40 zemích světa (v Chorvatsku, Egyptě, Itálii, a mnoha dalších turistických destinacích) nabízíme službu Český lékař na telefonu. Kvalifikovaný doktor s Vámi Vaše potíže probere, a poradí Vám, co dělat. Může Vám rovněž poslat e-recept, díky kterému si vyzvednete léky v místní lékárně.
S čím Vám naše asistence pomůže?
- Poradí, jak postupovat při pojistné události
- Zajistí, abyste byli v rukou kvalitních specialistů, a to kdekoli ve světě
- Poskytnutím platební záruky Vás ušetří přímé platby za hospitalizaci či nákladné ošetření
- Zajistí převoz do jiného zdravotnického zařízení a lékařský doprovod
- S využitím českého asistenčního lékaře sleduje Váš zdravotní stav
- Zajistí přivolání blízké osoby z vlasti při Vaší delší hospitalizaci
- Zajistí prodloužení pobytu v hotelu včetně stravování
- Zorganizuje převoz zpět do vlasti či repatriaci ostatků
- Zprostředkuje kontakt s rodinou ve vlasti
- Potvrdí úhradu škody způsobené třetí osobě,
- Pomůže zajistit právního zástupce při způsobení škody
Na co se Vás asistence zeptá?
- Vaše jméno a datum narození
- Co se stalo, případně jaké máte zdravotní problémy
- Číslo pojistky
- Místo a délku pobytu v zahraničí,
- Kontaktní telefonní číslo v místě nehody,
- Spojení na nemocnici a ošetřujícího lékaře