Prestižní TTG Travel Awards za rok 2016 zná své vítěze
Praha, 30. března 2017 – Ocenění v TTG Travel Awards 2016 opět získala ERV Evropská pojišťovna a potvrdila pozici jedničky na trhu cestovního pojištění, již popatnácté v řadě. Anketa je pořádána odborným časopisem pro cestovní ruch TTG Czech pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj a agentury CzechTourism.
I v roce 2016 se podařilo ERV Evropské pojišťovně obhájit prvenství v prestižní anketě TTG Travel Awards, ve které opět zvítězila v kategorii „Pojišťovna s nejlepším cestovním pojištěním“. Druhé místo obsadila Allianz a na třetím místě pak skončila Uniqa. „Letošního ocenění si velmi vážíme. Jsme rádi, že jsme pozici jedničky na trhu cestovního pojištění obhájili i přes dramatický pokles cest do zahraničí v prvním pololetí minulého roku, kdy mnoho lidí zůstalo z bezpečnostních obav doma,“ říká ředitel obchodu a marketingu ERV Evropské pojišťovny Ondřej Rušikvas a pokračuje: „Zvítězit patnáctkrát v řadě není vůbec jednoduché, letošní ocenění je tedy důkazem toho, že naší práci děláme zodpovědně a správně.“
TTG Travel Awards je prestižní anketa vyhlašovaná již více než 40 let ve většině zemí, kde časopis TTG vychází. Pro oceněné společnosti jde o známku nejvyšší kvality nejen u nás, ale např. i ve Velké Británii nebo v Asii.
V České republice byla letos anketa vyhlášena již podevatenácté. „Opakované vítězství ERV Evropské potvrzuje její vysokou kvalitu a jistotou v cestovním pojištění na našem trhu,“ hodnotí výsledek ankety Amara Zemplinerová, majitelka a ředitelka TTG Czech a dodává: „Na závěr ceremoniálu byl do Síně slávy uveden již osmý člen, pan Ondřej Rušikvas, člen představenstva ERV Evropské cestovní pojišťovny.“ Pan Rušikvas se tak zařadil mezi významné osobnosti cestovního ruchu, jako jsou Lenka Viková nebo Viliam Sivek.
„Velmi si pozvání do Síně slávy vážím a je mi ctí být ve společnosti lidí, kteří toho pro český cestovní ruch udělali skutečně hodně a svými aktivitami ho vlastně od samého počátku formovali,“ říká Ondřej Rušikvas
ERV Evropská pojišťovna vítězí v anketě TTG Travel Awards pravidelně díky dlouhodobé snaze o co nejkvalitnější služby pro své klienty. Pojišťovna má vlastní nonstop asistenční službu a provozuje síť Euro-Center na všech kontinentech k řešení nouzových situací přímo v místě pobytu. Specialisté z Evropské každoročně osobně navštěvují konkrétní nemocnice a kliniky a osobně tak prověřují úroveň lékařské péče v zahraničí. Delegáty partnerských cestovních kanceláří pravidelně školí, aby mohli klientům poskytnout ty nejužitečnější informace hned po vzniku případných komplikací. „Lidé se často snaží vyřešit vzniklé potíže na vlastní pěst, přičemž si mohou situaci ještě zhoršit. Každý problém je proto nejlepší co nejdříve konzultovat s profesionálně vyškolenými zaměstnanci naší asistenční služby, kteří doporučí nejvhodnější postup,“ dodává Ondřej Rušikvas.