Specializace v době krize funguje, ERV Evropská potřinácté zvítězila v anketě Pojišťovna roku
Praha, 26. 5. 2022 - Díky specializaci na cestovní pojištění se ERV Evropské i během pandemie COVID-19 podařilo posílit své postavení na trhu. Jako první přišla s komplexním řešením COVID-19 rizik. I díky tomu navýšila rekord v počtu prvenství v kategorii Specializované pojištění prestižní ankety Pojišťovna roku, kterou pořádá Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven (ČAP) a odborným serverem oPojištění.cz.
Ve středu 25. května proběhlo slavnostní vyhlášení výsledků 21. ročníku ankety Pojišťovna roku. ERV Evropská svým vítězstvím v kategorii „Specializované pojištění“ opět potvrdila svoji pozici lídra na trhu cestovního pojištění. Na druhém místě se umístila Allianz Trade (pův. EULER HERMES SA) a třetí místo obsadila D.A.S. Rechtsschutz AG, pobočka pro ČR. „Naším cílem je neustále zdokonalovat naše služby. O tom, že se nám to daří, jsme se přesvědčili zvláště v této složité době zasažené pandemií COVID-19, ale i konfliktem na Ukrajině. Právě krizová období jasně ukazují, že specializace na určitý segment pojištění skutečně funguje,“ říká Libor Dvořák, generální ředitel ERV Evropské pojišťovny.
Ačkoli s ERV Evropskou vloni vycestovalo jen 58 % počtu osob než v roce 2019, tedy před vypuknutím pandemie, posílila pojišťovna své postavení na trhu. „Jsme rádi, že jsme udrželi a ještě více prohloubili spolupráci s makléři. Stejně tak nás těší, že jako hlavní pojistitel budeme i další 4 roky poskytovat naše služby v zahraničí pracovníkům Ministerstva zahraničních věcí a jejich rodinným příslušníkům. Naše firemní pojištění využívá řada špičkových společností jako např. Continental, Samsung, Siemens, Skanska, O2, T-Mobile či ZOO Praha,“ říká Libor Dvořák.
COVID-19 vs. cestovní pojištění
ERV Evropská přišla jako první na trh s komplexním řešením COVID-19 rizik. Už v červnu 2020 na trh uvedla speciální balíčky a připojištění, které kromě léčebných výloh spojených s COVID-19 řešily i situace, kdy klienti nesplní zdravotní podmínky pro vycestování nebo jsou v zahraničí umístěni do preventivní karantény a je pro ně nutné zajistit náhradní ubytování či dopravu. ERV Evropská s ohledem na vývoj pandemie neustále upravovala své produkty, aby se na ně klienti mohli během cest do zahraničí plně spolehnout, a to i v situaci, kdy některé pojišťovny raději zastavily prodeje cestovního pojištění, zejména pak pojištění storna. „Věříme, že právě v podobně složitých situacích se projeví výhody řešení nabízených naší úzce specializovanou pojišťovnou,“ říká Libor Dvořák.
Vlastimil Divoký
Manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny