Samoobslužná zóna Moje pojistka
Proč samoobslužná zóna Moje pojistka?
Chcete se podívat, jaký rozsah má pojištění, které jste si u nás koupili? Anebo v něm dokonce potřebujete udělat nějaké změny? Tak to by se Vám mohla hodit naše nová samoobslužná zóna, kterou jsme spustili v říjnu 2024.
Co všechno Moje pojistka umí?
- Ukáže Vám, jaký máte základní balíček pojištění a jaká připojištění.
- U připojištění storna zobrazí celkový sjednaný limit.
- Poskytne údaje o časové platnosti Vašeho pojištění.
- Přehledně zobrazí všechny pojištěná rizika a limity jejich plnění.
- Zpřístupní pojistné podmínky a další dokumenty.
- Umožní rozšířit celoroční pojistku o kterékoli z 6 připojištění (zimní a rizikové sporty klidně jen na 14 dní).
- Dokáže k novému MultiTripu přidat celoroční storno nebo navýšit jeho limit.
- Pomůže upravit nebo přidat osoby na pojistce.
- Nabídne zvýhodněné jednorázové pojištění storna.
- Pomůže při hlášení škody.
Jak samoobslužná zóna vypadá?
Jaké typy pojistek jsou v Mojí pojistce vidět?
- Celoroční cestovní pojištění MultiTrip.
- Jednorázové cestovní pojištění SingleTrip.
- Samostatné pojištění storna.
Jak se ke své pojistce dostanu?
- Jděte na přihlašovací stránku našeho webu.
- Když máte registraci do klientské zóny Moje Evropská, stačí se přihlásit a hned uvidíte vše potřebné. Budete tedy potřebovat své přihlašovací jméno a heslo.
- Pro přihlášení bez předchozí registrace budete potřebovat jen číslo své pojistky, jméno a příjmení toho, kdo pojištění sjednával (pojistník) a datum jeho narození.