Proč samoobslužná zóna Moje pojistka?

Chcete se podívat, jaký rozsah má pojištění, které jste si u nás koupili? Anebo v něm dokonce potřebujete udělat nějaké změny? Tak to by se Vám mohla hodit naše nová samoobslužná zóna, kterou jsme spustili v říjnu 2024.

Co všechno Moje pojistka umí?

  • Ukáže Vám, jaký máte základní balíček pojištění a jaká připojištění.
  • U připojištění storna zobrazí celkový sjednaný limit.
  • Poskytne údaje o časové platnosti Vašeho pojištění.
  • Přehledně zobrazí všechny pojištěná rizika a limity jejich plnění.
  • Zpřístupní pojistné podmínky a další dokumenty.
  • Umožní rozšířit celoroční pojistku o kterékoli z 6 připojištění (zimní a rizikové sporty klidně jen na 14 dní).
  • Dokáže k novému MultiTripu přidat celoroční storno nebo navýšit jeho limit.
  • Pomůže upravit nebo přidat osoby na pojistce.
  • Nabídne zvýhodněné jednorázové pojištění storna.
  • Pomůže při hlášení škody.
     

Jak samoobslužná zóna vypadá?

 

Jaké typy pojistek jsou v Mojí pojistce vidět?

  • Celoroční cestovní pojištění MultiTrip.
  • Jednorázové cestovní pojištění SingleTrip.
  • Samostatné pojištění storna.

Jak se ke své pojistce dostanu?

  • Jděte na přihlašovací stránku našeho webu.
  • Když máte registraci do klientské zóny Moje Evropská, stačí se přihlásit a hned uvidíte vše potřebné. Budete tedy potřebovat své přihlašovací jméno a heslo.
  • Pro přihlášení bez předchozí registrace budete potřebovat jen číslo své pojistky, jméno a příjmení toho, kdo pojištění sjednával (pojistník) a datum jeho narození.