Pouliční nepokoje, napadení či loupež? I s tím v zahraničí pomůže nové firemní cestovní pojištění
Praha, 9. 9. 2020 - Lidé jsou nejcennějším aktivem každé úspěšné firmy a měli by být v bezpečí i během pracovních cest. ERV Evropská pojišťovna proto přichází s novým firemním cestovním pojištěním, které může být individuálně sestaveno přesně dle potřeb každé společnosti. Úplnými novinkami jsou bezpečností asistence, která pomůže, když se člověk v zahraničí necítí bezpečně, a MediCall, přímá konzultace zdravotního stavu s lékařem. Pojištěny jsou i výlohy spojené s onemocněním COVID-19.
V poslední době se s pouličními nepokoji, loupežnými přepadeními, vydíráním či teroristickými útoky setkáváme i v zemích, kde bychom to nečekali. Zdaleka tedy nejde o službu určenou jen do problémových destinací. ERV Evropská začala spolupracovat s britskou společností Security Exchange, která se na bezpečností asistenci dlouhodobě specializuje. „Podstatou služby je telefonická pomoc, koordinace jednotlivých akcí a u větších potíží také vyslání bezpečnostního konzultanta přímo do místa problému,“ popisuje službu Štěpán Landík, ředitel obchodu a marketingu ERV Evropské pojišťovny. Služba pomůže v případě jakýchkoliv bezpečnostních potíží v zahraničí. Počínaje nepokoji pod okny hotelu, přes zadržení bezpečnostním aparátem, až po případný únos. „Co nelze vyřešit na dálku, zajistí na místo speciálně vyslaný bezpečnostní konzultant, který bude klientům nápomocen po celou dobu řešení incidentu,“ říká Štěpán Landík. Situace, ve které se člověk nebude cítit bezpečně, dnes může velmi rychle nastat v kterékoli evropské zemi. Bezpečnostní asistenci ocení nejen pracovníci při služebních cestách, ale i studenti, kteří jsou v zahraničí na delší dobu sami bez rodinného zázemí.
Firemní cestovní pojištění na míru
Pojištění se vždy sestavuje individuálně konkrétní firmě podle její velikosti, typu podnikání, destinací, do kterých její zaměstnanci vyráží, druhu cest či rizik, která v daných destinací reálně hrozí. Standardem je i pojištění léčebných výloh, spojených s onemocněním COVID-19. V rámci pojištění je i aktivní asistenční služba MediCall, díky které lze konzultovat zdravotní potíže v zahraničí přímo s naším lékařským personálem. Asistenci mají klienti k dispozici non-stop a jsou vždy okamžitě spojeni s živým profesionálem, nikoli hlasovým automatem. Mimo lékařskou asistenci mají klienti nově k dispozici i právní asistenci, která okamžitě poskytne konzultaci a komplexní právní servis.
S novým firemním pojištěním od ERV Evropské si mohou být firmy jisté, že důsledně naplní všechny aspekty Duty of Care pro své zaměstnance.
Nulová administrace
U firemního cestovního pojištění lze sjednat variantu bez hlášení jednotlivých cest, čímž zcela odpadá jakákoli jeho administrace. Pro zaměstnance jsou pak k dispozici dvě mobilní aplikace, díky kterým nemusí vozit na služební cesty žádné papírové kartičky (Moje Evropská) a mají vždy aktuální informace o bezpečnosti v zemi, do které cestují (ERV travel&care).
Situace našich klientů
Bombový útok v Británii
Klient byl na služební cestě v Londýně během bombových útoků. Následně o sobě nepodával žádné zprávy. Jeho rodina i zaměstnavatel nás kontaktovali ihned poté, co TV odvysílala reportáž o útoku. Povolaný bezpečnostní tým klienta vypátral v nemocnici, kde ležel s drobnými zraněními, a podal uklidňující zprávu do vlasti.
Fyzické napadení v Egyptě
Během práce na reportáži o protestech v Káhiře byla hrubě fyzicky napadena novinářka. V šoku kontaktovala bezpečností asistenci. Přivolaný expert zařídil její okamžitou evakuaci z oblasti a poskytl jí posttraumatickou péči. Nakonec zajistil i její urgentní návrat do vlasti.
Terorismus v Turecku
Finanční ředitel nadnárodní korporace se zúčastnil konference v Istanbulu. Nedaleko místa konání odpálili separatisté nálož v autě. Klient kontaktoval bezpečnostní asistenci, kde mu poskytli instrukce, co přesně má dělat. Mezitím za ním vyslali experta, který klienta odvezl z hotelu na letiště k cestě domů.