ERV Evropská uvádí nové pojištění storna
Klient může zrušit cestu téměř z jakéhokoli důvodu
Praha, 12. 4. 2019 – V posledních letech Češi nakupují letenky, ubytování nebo celé dovolené se stále větším předstihem. Řada oblíbených destinací bývá vyprodána již na podzim předchozího roku. S včasnými nákupy roste i zájem o pojištění storna. ERV Evropská proto přichází s pojištěním storna, které nově nabízí hned dvě varianty – Storno a Storno Plus.
ERV Evropská, jediný specialista na cestovní pojištění v ČR, začala od dubna 2019 nabízet nové pojištění storna. To existuje ve variantách Storno, která se vztahuje pouze na zdravotní potíže cestujících, a Storno Plus, která zahrnuje širší okruh pojištěných osob a více důvodů pro storno. Obě varianty storna shodně pojistí cenu cestovních služeb až do hodnoty 300 tisíc korun.
„Evropská se neomezila pouze na zdravotní důvody bránící cestě, u varianty Storno Plus můžete stornovat téměř z jakéhokoli důvodu,“ říká k novému produktu Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a pokračuje: „Storno je možné koupit nejen na celý zájezd, ale i na jednotlivé cestovní služby jako například letenky nebo ubytování. Klienti ho mohou využít i pro cesty po ČR.“
Pojistné je počítáno spravedlivě procentem z ceny zájezdu, letenky či samostatné cestovní služby. Při jeho nákupu k cestovnímu pojištění je cena varianty Storno 2,5 % z ceny služby či zájezdu, Storno Plus pak stojí 5 %. Pokud si klient pořizuje pojištění storna samostatně, jeho cena je o 1 %, resp. 2 % vyšší. Pojištění storna nejčastěji oceňují rodiny s dětmi. Často se totiž stává, že dítě onemocní a rodina tak na vysněnou dovolenou nemůže odjet. ERV Evropská v takovém případě vrátí klientovi peníze, které do své cesty investoval a na které se vztahují stornopoplatky. Pojištění storna je možné sjednat až do 3 pracovních dní po uhrazení či objednání první cestovní služby.
Nemoc, úraz, ale i spousta dalších důvodů…
Pojištění storna lze standardně uplatnit v případě zdravotních potíží. „Varianta Storno Plus se vztahuje i na celou řadu dalších doložitelných důvodů, kvůli kterým klient nemůže na dovolenou odjet. Může jít např. o ztrátu zaměstnání, rozvodové řízení, poškození bydliště, zrušení schůzky obchodním partnerem, dopravní nehodu cestou na letiště nebo třeba předvolání k soudu. V případě hospitalizace cestujícího dokonce klient dostane zpět 100 % zaplacených prostředků.“ říká Vlastimil Divoký.
Tabulka limitů pojistného plnění
Více informací o pojištění storna najdete ZDE.
Vlastimil Divoký,
Manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny