Jak nahlásit škodu

Zjistěte, jak postupovat v případě škody, jak probíhá její řešení a kde můžete sledovat jeho průběh

Český lékař na telefonu

1,5

mil. pojištěných klientů ročně

naše vlastní asistenční služba

16

let po sobě oceněni jako nejlepší pojišťovna

Jak postupovat v případě škody?

1. Zavolejte nebo chatujte s naší asistenční službou

Na asistenci se obraťte v jakékoliv tísňové situaci, např. potřebujete-li lékařské ošetření při hospitalizaci, při nehodě, před předčasným návratem do vlasti či v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu. Nebude-li postup předběžně schválen asistenční službou, nemusíme později Vaše nároky uznat.

Zavolejte na tel. +420 221 860 606, chatujte s námi nebo napiště na help@euro-center.com.

Kdy se obrátit na asistenční službu?

S čím Vám asistence pomůže?

Na co se Vás asistence zeptá?

2. Uschovejte si všechny dokumenty související se škodou

Originály všech dokumentů si uschovejte po dobu minimálně 6 měsíců pro případ šetření komplikovanějších škodních událostí, eventuálně interní kontroly.

3. Nahlaste pojistnou událost

Po návratu domů využijte možnost nahlášení škody online, což umožní rychlejší vyřízení Vaší pojistné události. Pro hladký průběh vyplňte důkladně všechny kolonky on-line škodního protokolu, přiložte naskenované originály dokladů, a co nejlépe popište okolnosti vzniku škody.

Pro nahlášení škody budete potřebovat Vaší pojistnou smlouvu, naskenované dokumenty související se škodou (lékařská zpráva, účtenky, účty za lékařské ošetření a nákup léků, atd.) a číslo Vašeho účtu. Dokumenty není potřeba překládat.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na skody@ERVpojistovna.cz nebo telefonicky na 221 860 840.

Jak probíhá řešení škody?

1. Potvrzení o nahlášení škody a přidělení identifikačního čísla

Po nahlášení škody Vám zašleme e-mailem potvrzení o hlášení pojistné události. Pokud budeme v průběhu šetření potřebovat cokoliv doplnit, budeme Vás kontaktovat.

Jakým způsobem mohu doplnit informace nebo dokumenty?
Doplňující informace nám můžete poslat e-mailem na skody@ERVpojistovna.cz nebo je nahrát prostřednictvím klientské zóny Moje Evropská.

2. Šetření škody

V případě, že máme veškeré potřebné dokumenty, vyřídíme Vaši škodu většinou do 7 pracovních dnů. V období nejvyššího náporu letních škod (červenec - říjen) trvá vyřízení škody bohužel déle. Děkujeme za pochopení.

3. Vyplacení pojistného plnění

Pojistné plnění Vám vyplatíme do 15 dnů od ukončení šetření pojistné události převodem na bankovní účet, který jste uvedli při hlášení škody. Pro přepočet do tuzemské měny používáme devizový kurz vyhlašovaný ČNB ke dni vzniku pojistné události.

 

Tip

Na našem blogu jsme pro Vás připravili 11 tipů jak se vyhnout zranění při lyžování nebo na snowboardu. V článku najdete i nejčastější příklady z praxe a další důležité informace.

 

Kde můžu sledovat průběh řešení škody?

Než začnete škodu hlásit, přihlaste se do klientské zóny Moje Evropská a budete moci jedním kliknutím doplnit údaje z Vašeho profilu do formuláře a po nahlášení sledovat aktuální stav zpracování Vaší škody.

Co dělat při krachu cestovní kanceláře?

Když cestovní kancelář, u které jste měli zakoupený zájezd, zkrachovala (ocitla se v insolvenci) a byla pro tento případ pojištěná u ERV Evropské, postupujte prosím podle návodu na stránce Krach CK.