Kontakty
Klientské centrum
Chcete poradit ohledně cestovního pojištění? Jsme Vám k dispozici na telefonu, e-mailu či osobně v našem klientském centru!
+420 221 860 860
ERV Evropská pojišťovna, a. s., Křižíkova 237/36a, 186 00, Praha 8
Provozní doba: po - pá 9:00-17:00
IČ: 49240196, DIČ: CZ699000098
Potřebujete nahlásit pojistnou událost? Zvládnete online zde za 5 minut i z mobilu, popř. si přečtěte krátký návod Jak nahlásit škodu.
Jak se k nám dostanete
MHD: linka B, metro Křižíkova
Autem: zóny placeného stání přímo na ulici Křižíkova

Názory našich klientů
Velké poděkování za služby, které ERV poskytla v rámci řešení pojistné události ( úrazu ) v Ománu. Od tlumočení, zajištění nemocniční péče až po úhradu zákroku. Poděkování všem pracovníkům, kteří nám v tomto byli nápomocni. Vřele doporučuji a děkuji.
Naprostá spokojenost při řešení mého úrazu v květnu 2025 v Egyptě. Vždy jsem se pojišťoval jenom přes svoji platební kartu a byl jsem v pohodě, protože se mi nikdy nic nestalo. Nyní jsme se pojistili trochu omylem u ERV. NAŠTĚSTÍ. V Egyptě se mi první den stal nešťastný úraz nohy. Komunikace s pojišťovnou perfektní, zajištění lékařské pomoci perfektní, zpáteční let zajištěn tak, abych si mohl lehnout, takže perfektní. Po návratu nám byly proplaceny všechny související náklady během pár dnů po tom, co jsem udělal z domova oficiální hlášení škody. Celkově tedy absolutní spokojenost a zvažujeme celoroční pojištění u ERV. Nejsem pisatel recenzí, ale teď prostě musím, protože jsem spokojený, dokonce i pozitivně překvapený.
Velmi doporučuji lékařskou pomoc při našem zájezdu v Egyptě. Měla jsem úraz, spojila jsem se s 24/7 asistenční lékařskou službou, okamžitě mi pomohli, převoz do nemocnice, sanita pro mne přijela téměř ihned, lékaři a ošetření úžasné !!!! Neváhejte...bez nervů. Mnohokrát děkuji všem.
Obrovská spokojenost s touto pojišťovnou. Bohužel jsme na poslední dovolené museli služby pojišťovny využít. Vše proběhlo rychle, hladce, operátor vše zařídil a ihned mě kontaktovat zpět. Na domluvené klinice již vše věděli, provedli vyšetření, komunikovali se mnou daný problém, navrhli řešení a podle toho zahájili léčbu. Dokonce byly opravdu zpětně uhrazeny i náklady za telefoní hovory s pojišťovnou. S pojišťovnou i tamní smluvní klinikou tedy velká spokojenost.
Absolutní spokojenost s pomocí při zdravotní indispozici v Egyptě. Operátor empatický, poradil, zařídil kliniku v místě. Přijel řidič, dovezl nás do Hurghady na kliniku, kde byly na recepci dvě dámy (Češka a Slovenka). Péče skvělá, ošetření profesionální, prostředí pěkné a čisté. Dostali jsme léky a odvezli nás zpět na hotel. Celá anabáze trvala max. hodinu. Na místě jsme nic neplatili. Nyní nám byly proplaceny i náklady za telefon na infolinku a léky, které jsme si sami kupovali v lékárně. Nikdy jsem zdravotní pojištění v zahraničí nepotřeboval, ale tato první zkušenost byla pecka.
Na základě 1338 recenzí

Seznamte se s naší historií, vizemi a cíli.

Kontaktujte naši asistenci 24/7 v jakékoliv nouzové situaci

Zde najdete informace pro novináře