Kontakty
Klientské centrum
Chcete poradit ohledně cestovního pojištění? Jsme Vám k dispozici na telefonu, e-mailu či osobně v našem klientském centru!
ERV Evropská pojišťovna, a. s., Křižíkova 237/36a, 186 00, Praha 8
Provozní doba: po - pá 9:00-17:00
IČ: 49240196, DIČ: CZ699000098
Potřebujete nahlásit pojistnou událost? Zvládnete online zde za 5 minut i z mobilu, popř. si přečtěte krátký návod Jak nahlásit škodu.
Jak se k nám dostanete
MHD: linka B, metro Křižíkova
Autem: zóny placeného stání přímo na ulici Křižíkova

Názory našich klientů
Na dovolené v Turecku manžel dostal mrtvici a musel být hospitalizován. Byl převezen na soukromou kliniku, kde mu byla poskytnuta péče. Nebyl mu doporučen let zpět v termínu, musel zůstat. Pojišťovna ERV předčila naše očekávání. Bohužel jsme neuměli Aj, neměli roaming, ani data. Lidé z ERV s námi komunikovali přes chat pro tyto případy. Náš skvělý delegát nás nechal zavolat, načež z ERV volali zpět na své náklady a vše se vyřešilo. Mohla jsem i zůstat na jejich náklady s manželem v Turecku, ale máme doma dceru, letěla jsem za ní. Manželovi nejen že proplatili pobyt v nenocnici, veškerá vyšetření, odlet mimo termín, ale zajistili i asistenci na cestu zpět a dovezli ho sanitou, která čekala v Praze, až domů. Proplatili veškeré výlohy, včetně hovorů do Turecka. A ještě nám poslali menší finanční kompenzaci za nevyuzitou dovolenou do pár dnů od podání žádosti. Nevím, zda ještě někdy někam poletíme, ale pokud ano, jedině s pojištěním od ERV. Děkujeme všem, kdo nám pomohl v nouzi. Byla jsem opravdu zoufalá a asistenti na telefonu 24/7 byli prostě neuskuteční! Manžel je relativně v pořádku a já šťastná. Děkujeme moc!
Byli jsme s přítelem nuceni předposlední den dovolené v Egyptě vyhledat lékařskou pomoc. Zavolala jsem přes WhatsApp kamarádce, ta z Čech kontaktovala pojišťovnu. Z pojišťovny mne kontaktovala p. Aneta, které bych ráda touto cestou poděkovala za skvělé vyřešení celé naší situace. Do půl hodiny od telefonátu nás na hotelu vyzvedlo auto z kliniky v Marsa Alam. Ani já a přítel nehovoříme anglicky, ale to v dnešní době překladačů již není problém. Přítel dostal kapačku a léky a odpoledne byl opět převezen na hotel. Já jsem musela strávit noc v nemocnici. Dostala jsem 4 kapačky. Byly mi odebrány vzorky pro přesnou diagnostiku a ráno v 10:00 jsem byla také převezena na hotel. Ve 12:00 jsme opouštěli pokoj a v 14:10 odjížděli na letiště. Kdybychom nepožádali o lékařskou pomoc, vzhledem k našemu zdravotnímu stavu bychom z dovolené určitě neodletěli. Ve stavu v jakém jsme byli, bychom cestu z hotelu cca 2 hod autobusem, 3 hodiny na letišti a let 4,5 hod nemohli zvládnout. A na závěr z péče v City Medical Center Marsa Alam mi spadla brada. Personál úžasný, od lékařů , zdravotních bratrů a sester. Jídla v nemocnici jak All Inclusive na hotelu. Dostali jsme léky na cestu a nyní se již léčíme zpět v ČR. Tímto moc dekujeme za pomoc jaké se nám díky vám dostalo.
Na základě 1521 recenzí

Seznamte se s naší historií, vizemi a cíli.

Kontaktujte naši asistenci 24/7 v jakékoliv nouzové situaci

Zde najdete informace pro novináře